Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
UŽIVATELSKÝ PANEL
HODNOSTI FÓRA
OCENĚNÍ FÓRA
Mapa Skyrimu
Mapa Solstheimu
BLOGY
Založit blog!
Seznam blogů
Všední deníky [23]
Z Vvardenfellu.. [25]
Skyrimské deníky [27]
Deník Cizince [28]
Osudy dobrého legionáře Pelargia [31]
Cesty k Bohatství a slávě [32]
MÉDIA
Fotogalerie
Videogalerie
Fórum
Facebook

Poslat obrázek
Doporučit něco
POSTAVY
Bestie
Unikátní bestie
Unikátní NPC
Cechy
Obyvatelstvo
OBSAH
Děj
Domy na prodej
Mapy a značky
Rasy
Znamení
Zbroj & Kovařina
Daedrické artefakty
Cechy
Vstup do cechů
Nemoci
Města
Jazyk
Perky
Vampirismus
Vlkodlaci
Dračí křiky
Lektvary
Ingredience
Trenéři dovedností a knihy
Vaření, recepty a suroviny
Zvířata
Kouzla a magie
Skyrimský průvodce
K N I H O V N A
NÁVODY
Vyhledávač
Rozcestník dotazů
Hlavní linie
Vedlejší úkoly
Páčení zámků
Jak se vdát/oženit
Očarovávání
RŮZNÉ
Překlad modifikací
HW nároky
Achievementy
DLC Achievementy
Dragons return
Historie
Tamriel
Provincie Skyrim
Božstvo ve Skyrimu
DOWNLOAD
Oficiální patche
Wallpapery
Videa
Modifikace
Ostatní
OSTATNÍ
Infernal City
Recenze Skyrimu
Cheatovací konzole
Série The Elder Scrolls
Bethesda
WEB
Kontakty
Sponzoři
Pagerank
ARCHÍV
Archív hádanek
Archív novinek
Archív fóra
Professional Download System
Login
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.

Kterou internetovou "encyklopedii" navštěvujete, když se chcete dozvědět něco ze světa Elder Scrolls?

UESP.net

elderscrolls.wikia.com

imperial-library.info

cs.theelderscrolls.wikia.com

Na kterou první narazím při vyhledávání.

Nenavštěvuji ani jednu.

Jinou.


Poslední komentáře
Novinky

Čekám, čekám, ček...
Šťastný a veselý!
super zprava , jen ted...
Hmm, že by důvod vr...
Teď jen vydržet těc...
články

Ahoj mám dotaz když ...
ahojky , na youtube js...
chybí ti tam [bcolor=...
Chápu, že z hlediska...
Hru musíš mít nains...

Spřátelené weby
The Witcher

The Witcher

Postavy.cz

Postavy.cz

Ikonka

Galerie

Ikonka

  Kontaktujte nás (zde)

GamePage fan

Hodnocení a recenze

Hodnocení a recenze

PlayHit.cz - herní portál

PlayHit magazín

Assassins Creed 3
Diablo 3

Statistiky od:
26.09.2011
TOPlist
Skyrim screenshot! ..a nové informace

Obrázek novinky mluví za vše. Bethesda vydala (opět prostřednictvím Gameinformeru) první detaily o herním enginu (který má být zcela jiný než měl Oblivion). Spolu s touto novinkou přibalili i úplně první oficiální screenshot!

Za posledních 5 let co Bethesda naposledy navštívila Tamriel s The Elder Scrolls IV : Oblivion, pracovala převážně na post apokaliptickém hitu Fallout 3, který přinesl pro firmu velký ohlas. Mnoho technologických úprav Falloutu je převzato a vloženo právě do Skyrimu. Ovšem Bethseda vyvinula mnoho dalších technologií, které dovolují týmu vývojářů, dosáhnout tam, kde ještě nikdy nedosáhli.

Podle úvodního obrázku jste možná pochopili že engine, kterým bude Skyrim poháněn se nazývá Creation Engine.

Ačkoliv se Skyrim odehrává v poněkud drsnější době a v drsnějším prostředí než "renesanční" Oblivion, poskytne nám nové nastavení hry stejně krásné výhledy po okolí. Aby se vytvořila rozmanitá země plná horských průsmyků, hustých lesů, potoků, vodopádů, ledovců a zasněžených tunder, musela se Bethseda vrátit zpět k rýsovacím prknům a přepsat všechny hlavní prvky, aby mohla poskytnout ten nejlepší herní zážitek. Výsledkem je nově nazván Creation Engline a Kit.

"Velkou věcí pro nás bylo hodně detailů, takže jsme použili opravdu sofistikované úrovně detailů, mnohem více než jsem dosud použili v předchozích dílech." vysvětluje kreativní ředitel Todd Howard Bethesda Studios.

Vykreslování detailů v dálce je sice vhodné pro vytváření "pohledu hodných" krajin, ale hráčovi oči nejsou stále fixovány na obzor. Aby byla krajina světa bezprostředním okolí více reálnější, kladla Bethesda větší důraz na světla a stíny světa. "Protože naše světy jsou tak velké, všechna osvětlení musí být dynamická," říká Howard. "Tuhle metodu jsme sice používali již v minulosti, ale nyní jsou tyto detaily mnohem mnohem reálnější když to vidíte na první pohled."

Většina prostředí je z neprobádané divočiny, která vypadá skvěle díky velké úpravě systému zeleně. V předchozích hrách tým licencoval SpeedTree k renderování stromů. Pro Skyrim ovšem vytvořili vlastní platformu, která umožňuje umělcům vytvořit jakýkoliv druh stromu chtějí a můžou nastavit, jak se každý bude animovat. Mohou upravit hmotnost každé větve tak, aby se mohla ve větru pohybovat každá jinak, což je účinný způsob jak například vytvořit nebezpečné prostředí strmých průsmyků s prudce třesoucísemi větvemi.

Bethseda má ještě deset měsíců do vydání, ale díky Creation Engine vypadá již nyní Skyrim více ohromující než jeho předchůdci. NP (nehrající postavy) vypadají také mnohem inteligentněji než kdy předtím a to díky novým technologiím Radiant AI.

Radiant AI tech

Tato technologie byla představena v Oblivionu, ale ušla pořádný kus cesty k tomu, aby mohli NPC jednat o poznání reálněji. Takhle by vypadal normální den občana Skyrimu (NPC) - Ráno vstane, nasnídá se, připraví se na práci, vyrazí pracovat a večer po práci se staví do hospody na pivko a pak se vrátí zpět domů na kutě.

Ve skutečnosti, technologie řízení chování NPC  nebylo příliš sofistikované. Bethesda mohla přiřadit pouze pět nebo šest typů úkolů, které obyvatelé mohli provést  a nebylo tam mnoho rozdílů mezi jejich akcemi. Ve Skyrimu postavy mají mnohem víc nadefinováné jednotlivé osobnosti.

Už nenajdete lidi se bezhlavě toulat po městech. Každý obyvatel plní úkoly, které mají smysl v jejich prostředí. Aby měla města a obce větší smysl života, přidala od nich Bethesda funkční mlýny, doly, farmy atp., ve kterých budou NPC normálně pracovat. Lidé si budou nyní muset v lesích sekat vlastní dřevo nebo si nechávat posílat přepravovat zboží přes město.

Tato lepší Radiant AI technologie také více klade důraz na to, jak by měl občan reagovat na vaše akce. Jak jste pro ně plnili úkoly, nebo je terorizovali tím, že jim vypleníte jejich domov o vás NPC rozvíjejí pocity. Pokud jste s konkrétním NPC přátelé a vtrhnete do jeho domu třeba o půlnoci, nemusí vás hned vyhodit, ale může vám poskytnout ubytování. "Tvůj přítel by tě měl nechat jíst jeho jablko v jeho domě" říká Howard. Ale pokud nad budete nad NPC mávat zbraní, shazovat jeho věci ze stolu nebo krást, projeví se reakcí s příslušnou úrovní nepřátelství k vám, v souvislosti jaký byl váš předchozí vztah.

Havok Behavior

Expanzivní nastavení Oblivionu a Falloutu 3 vytvořilo nádherný smysl pro místo, ale robotické a nerealistické animace postav někdy tyto smysly zradily. S vědomím se tohoto zbavit, Bethesda vydala Havok. Je to nového chování technologii, které se objeví ve Skyrimu. Postavy a zvířata budou mít vlastní smysl pohybu.

(Obsah videa se Skyrimem zřejmě nemá nic společného. Jedná se pouze o představení Havok Behavior)

Oslnivý příběh

Před tím, než se začali plánovat mise pro Skyrim se Howard a jeho tým odrážel na tom, co se jim líbí na předchozích hrách. Vraceli se k randomizovanému setkání jako ve Fallout 3 a Daggerfallu. Bethesda se zabývala vytvářením unikátního a oslňujícího příběhu (o kterém detaily neposkytla) a tak jako vždy i sérii doplňujících vedlejších úkolů.

Skyrim také sleduje vaše přátelství a zášť ke generování misí. Malá laskavost pro zemědělce může nakonec vést k větší snaze. Některé NPC budou dokonce souhlasit s tím, že se stanou vaším společníkem, který vám pomůže v konkrétní situaci.

 

 

Závěr :

Bethesdě zbývá sice ještě 10 měsíců do představení Skyrimu, ovšem již teď po představení těchto technologií nasadila Bethesda laďku hodně vysoko pro všechny výrobce RPG her.

A abych nezapomněl - zde je ten slibovaný screenshot :) -

(pro plnou velikost klikněte na miniaturu obrázku)
 

Reklama
Sdilet tuto novinku
URL:
BBcode:
HTML:
Facebook:


Komentáře
Scarcz | Scarcz je Offline | #21 | Dne | 19. January 2011 16:51:55
Scarcz

ale ja bych se asi stejně nepřenesl přez gamepad, při strílečkách je to uplně fuj a absence strategií taky zamrzí. navíc máme jen malou televizi
Share:
J4rr1N | J4rr1N je Offline | #22 | Dne | 19. January 2011 17:13:54
J4rr1N

Ja mam obe, jak xbox, tak psko.. Smile A co se tyce hacku.. Pokud vim, tak tohle se resi hardwarove, ne firmware.. Ale jako konkretne, to Ti nepovim, ale kamos to ma hacknuty, tak se muzu optat, rozhodne to neni zadnej problem.. Aspon teda co se tyce xboxu, u ps3 je to docela nova zalezitost, ten hack.. Vydrzela neskutecne dlouho Smile
Share:
J4rr1N | J4rr1N je Offline | #23 | Dne | 19. January 2011 17:17:27
J4rr1N

No, ja strategie moc nehraju, vlastne vubec :-D Takze to mi je jedno.. U tech strilecek je to takovy obcas slozitejsi.. Ale vzhledem k hram jako je Killzone a Resistance to evidentne neni takovej problem.. Jako CS si s gamepadem nezahrajes, to je jasny Wink Vsechno ostatni je otazka zvyku.. Jasne ze mys bude vzdycky presnejsi, ale me de o celkovej zazitek z hrani.. Ze kazdymu nedam headshot me VUUUBEC netrapi Wink
Share:
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4084 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8045 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 5469 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 4645 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 12480 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7323 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6398 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6221 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7414 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist