329
Přidal/a SkyrimAdmin dne 16. December 2010 08:02:46
Dnešní článek pojednává tak celkově o Skyrimu, jako provincii v Tamrielu (což už mimo jiné bylo uvedeno v jedné z minulých novinek / článků). Dnešní článek ovšem má spíše potencionálního budoucího hráče připravit a hlavně seznámit s podmínkami Skyrimu, čili s herním prostředím.

(Pochopitelně mapa Skyrimu, dole – žlutě – Cyrodiil (Oblivion))
-----> Pokračování ve zbytku novinky, po stisknutí 'Více'.
Novinka
Dnešní článek pojednává tak celkově o Skyrimu, jako provincii v Tamrielu (což už mimo jiné bylo uvedeno v jedné z minulých novinek / článků). Dnešní článek ovšem má spíše potencionálního budoucího hráče připravit a hlavně seznámit s podmínkami Skyrimu, čili s herním prostředím.

(Pochopitelně mapa Skyrimu, dole – žlutě – Cyrodiil (Oblivion))

Dříve jsem to tu už uvedl, ale zopakování neuškodí :). Skyrim přímo sousedí s Cyrodiilem, hranice má poblíž města Brumy. Leží na severu, a je to nejsevernější provincie, Tamrielu.

Pokud si někdo vzpomíná, tak na Skyrim byla jedna nepatrná zmínka už v Oblivionu :). Schválně, kdo na to příjde jako první.


Předpokládá se že Skyrim má a bude mít i v TES V 8 měst :
• Solitude
• Dawnstar
• Winter Hold
• Windhelm
• Markarth Side
• Whiterun
• Falkreath
• Riften
V „současné“ době je Skyrim domovem pro Nordy, ale elfové a lidé v něm žijí od nepaměti.
Historie
Skyrim je robustní, zpustošené místo, místo mnoha bitev z minulosti. Nordové věří, že byli vytvořeni tady, na hoře známé jako High Hrothgar.
Architektura
Architektura na většině území Skyrimu se odráží od stylu Brumy (v severním Cyrodiilu), čili masivní dřevěné konstrukce budované hluboko pod zemí pro úsporu tepla, kombinované s kameny. Nasvědčuje to samozřejmě mrazivému podnebí.

Pokud máte jakékoliv otázky, pište do komentářů ;)