Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Immersive Skyrim ModPack

Přidal Dalt dne 14.12.2013 13:26
#34

Ahoj - dekuju vsem za rady - moc si toho cenim. Jinak problem vyresen - stacilo spravne seradit mody - konkretne byl problem ze Dragon Combat Overhaul byl az za The Dance of Death - A Killmove Mod a aby to fungovalo musel jsem to prohodit (coz bylo i psany v tom modu o dracim boji - nevsiml jsem si) takze parada. K tem zbranim a zbrojim - myslim ze je to asi v cajku (alespon podle videii jinych moderu ty hodnoty vypadaj podobne) - tam byl spis asi problem urcitej navyklej model uvazovani o zbranich a zbrojich ve hre - novej model imho ma ideu v tom, ze si hrac dela co nejvetsi variabilitu aby jeho postava mohla chodit napr v kuzich a presto mit armor class jak krava (ono to neni zas az tak blby).

Jinak bych mel jeste malej dotaz - da se nejak zjistit jaky mody mi realne bezej ve hre? v konzoli? nebo nakej program na to? Tj v nmm samozrejme vidim ktere mody mam nainstalovane ale nejsem si jist jestli vsechno co je v nmm je realne i ve hre (ve hre existuje zalozka sprava modu a tam rozhodne vsechny mody vypsany nejsou - i kdyz to by asi ani nemeli byt...nebo se pletu?

Khenyk: pouzivam cca 75% modu jako ty (vlastne jsem jen okopcil tvuj list) pricemz vlastni invenci jsem neprojevoval (hlavne jsem vybiral ze zazitku z hry a nejmin modu mam grafickejch a tech co se tykaj spolecniku - spolecniky nepouzivam...)

ps.: T3nd0s Skyrim Redone je bozi - na legendarni obtiznost je to mistama nehratelny (parkrat jsem musel snizit na velmistra) a je to zkratka bozi (cca do 12 urovne byl na boj zblizka jednim z nejnebezpecnejsich monster vlk :D)