Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: 50 vylepšení Skyrimu proti předchozímu Oblivionu

Přidal Michcal dne 10.08.2013 17:40
#7

Leneren napsal:
Nebudu to komentovat celé, protože mám docela dost námitek, ale vyjádřím se přednostně k level scalingu.Je tam a věř, že čím vyšší level jsi ty, tím vyšší level jsou i všichni nepřátelé, ne jen určití tudíž tento bod je kravina.
Později se možná rozepíšu i o dalších.
A k obtížnosti má hRDLA pravdu.I na nějtěžší je to jednoduché.Oblivion byl aspoň pro mě těžší.A s těmi úkoly cechů musím souhlasit též.

1. tu naprosto nechápu zkus to napsat trochu jinak
5. Bestiář Oblivionu byl taky velmi obsáhlý.A, že by byl ten Skyrimský o nějáký významný počet větší jsem si nevšiml.
11. to je jen další směr k lehčímu hraní.Pro mě to výhoda nebyla.
14. Nechápu proč je méně kouzel ve světě kde magie hraje celkem významné místo, výhodou.
18. Je zvláštn že to bereš jako důvod proč se ti Skyrim líbí víc, když to samé, třebaže pro tebe těřší bylo i v Oblivionu
27. Holt když s tím orkem odejdeš z prvního dungu a s tím elfím mágem nevýjdeš z tutoriálovýho dungeonu tak se nedá nic dělat
30. to není výhoda. Auto heal se dnes cpe všude, jenom kvůli snížení obtížnosti.
33. není v tom žádný rozdíl.Draci jsou stejně otravní jako ty brány.
34. V Oblivionu si bojovník též může pomoci kouzlem.A pokud se pamatuji řevy nejsou kouzla.
37. Bardi jsou věcí severské kultury.Tudíž je snad jasné, že tam byly dáni když je to zasazené na severu, ne? A nemusí se vyskytovat pouze ve Skyrimu, můžou přece vycestovat jinam.
38. a vysvětli mi rozdíl mezi fast travelem a jízdou na povozu? A v oblivionu se snad kochat prostředím nedá?
39. toto se dá pokud vím do Oblivionu dodatečně stáhnout
40. Dungy mi připadaly naprosto stejné, akorát se tam trochu změnily prostřed a to je vše.
42.
V oblivionu byl zombii pouze další nemrtví jako třeba kostlivec. Ve Skyrimu je zombie skutečně oživená mrtvola. Občas díky tomuto systému je nekromacie zábava.

Takže v Oblivonu to byl další nemrtvý, ale ve Skyrimu to je oživlá mrtvola.Velký pokrok, není-liž pravda?
A nekromancie co si pamatuji ze základní hry a prvních 2 DLC ve hře není dostupná pro hlavní postavu.Opravte mě pokud tam tuto možnost přidaly
Potom 47. to samé je i v Oblivionu, že mají omezené množství zlata.
48. Pohled v Oblivonu je též nádherný a ještě k tomu bodu o grafice možná je o kousíček výš, ale při stáhnutí 1 či 2 módů je grafika na stejné úrovni případně vyšší.
49. Ani bych neřekl. Nemůžu si vzpomenout ani na jeden nějak silnější zvrat, který by mě nějak zasáhl to samé se zradou. Oblivion mě bavil co se děje týče možná i více.
Mimochodem nebyla jediná zrada jen v hlavní linii Dark Brotherhood?


1) Oblivion byl místy pěkný, ale místy to působilo podivně. Narazil jsem na terén, který by spíš seděl v might of magic než v oblivionu, škoda že tu hru nemám bych to nafotil. Tento problém je dost časo u her s otevřeným světem

2) Většina bestiaře byly démoni, a řeknu to tak, kdyby ve Skyrimu bylo třeba 15 druhů draků některé lítající jiný ne na úkor pavouků, nebo mamutů, koz nebo zajíců tak bych to jako bod neuvedl. Výskyt vlků medvědů a lvů nehodnotím jako slušný bestiář

11) jak pro koho, máme oba pravdu

12) věc diskuze, je tam méně kouzel jsou však více rozdílná, v oblivionu bylo kolik kouzel na páčení zámků? Vzpomínám si minimálně na 9.

18) v oblivionu boj z tohoto pohledu byl pro mě těžší, možná jsem jenom po těch letech se zlepšil ve hraní, možná tomu tak je

33) asi věc názoru, draka zabiješ rychleji a nerazíš na ně tak často

34) může ale stojí ho to mana, silná kouzla si musí vytrénovat

38) rozdíl je z pohledu hraní, hráč si může říct dohrál jsem to bez fast travelu, jelikož cestování povozem nemusí brát jako fast travel. třeba i proto že se platí

39) o modifikacích se nebavím

42) jak jsem napsal v oblibionu šlo o dalšího nemrtvého, který tam je, zombieka si musíš vytvořit ty, nebo soupeř

47) ve verzi kterou jsem měl já to nebylo

48) modifikace neřeším, místy byl oblivion skvěle koukatelný, skyrim je ovšem o urovni výš, což se dá čekat vzhledem k vývoji

49) třeba cech zlodějů, překvapení u družníků

Upravil/a Michcal dne 10.08.2013 17:50