Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Steam mi zrušil zakoupené DLC a nejdou mi načíst sejvy

Přidal Honzaml1 dne 27.07.2013 15:16
#1

Prosím o radu. Při letním výprodeji jsem si na Steamu koupil DLC Dawnguard se slevou 75%. Jenže při posledním kroku potvrzení platby měly asi přetíženej server a vyhodilo mi to chybovou hlášku a že to mám zkusit později. DLC se mi začalo normálně stahovat, takže jsem si myslel, že je všechno v pohodě. Asi 3 dny jsem mohl normálně hrát a všechno fungovalo normálně. Naposled, když jsem ve hře chtěl opustit lokaci, tak mi při načítání hra spadla, zkusil jsem starší sejvy, ale bylo to stejné. Nakonec jsem se rozhodl, že hru přeinstaluju, po reinstalaci jsem už neměl zakoupené DLC. Mrknul jsem na bankovní účet a zjistil jsem, že mi nebyla stržena platba za hru. Hlavní problém je, že nechci přijít o sejvy, i když už nemám Dawnguard, tak v inventáři mám svitky předků a jak na něj kliku, tak hra spadne, navíc se stejně nemůžu dostat z aktuální lokace, protože hra spadne. Když zkusím udělat novej sejf, hra spadne. Od začátku se mi to hrát znova nechce a kupovat Dawnguard za pnou cenu to zrovna taky ne. Možná by stačilo dostat ty svitky z inventáře a pak znova uložit, ale nevím jak to provést. Můžete mi prosím někdo poradit co s tím ? Díky

Přidal Nerevar dne 27.07.2013 15:58
#2

Upřímně nevim co s tim, a vim že sis myslel že je všecko v pohodě, ale asi sis měl HNED zkontrolovat účet a zjistit, jestli ti byly strženy peníze za hru, a pokud ne, tak bych to pro jistotu zkusil zakoupit znovu, popřípadě bych ihned napsal do Valve.

Myslim, že už se s tim nedá dělat nic, napadlo mě, že bys mohl napsat do Valve, ale ty by ti řekli něco ve smyslu "peníze sme ti nevzali, a bylo napsáno že sme přetížený, co řešíš?".

Pokud máte někdo nějaký řešení tak řekněte, ale já myslim že v takovym případě neni pomoci.

Můžeš jim zkusit napsat.

Upravil/a Nerevar dne 27.07.2013 16:01

Přidal Ligos dne 27.07.2013 17:29
#3

Aj, tak to naštve... A a ni já bohužel neznám řešení :(

Mno, opravdu bych jim zkusil napsat a podrobně popsat situaci. Když jim slušně a konkrétně popíšeš svůj problém (krok po kroku), měli by ti odpovědět...

Přidal Nerevar dne 27.07.2013 17:30
#4

Souhlasim.. Zdá se to jako nejlepší a taky jediné řešení, Valve jsou celkem dobráci, co se týče přístupu ke svým zákazníkům. Stačí se chovat mile.

Přidal Honzaml1 dne 27.07.2013 18:35
#5

Díky, zkusím jim napsat a uvidím, jak to dopadne. Jinak co se týče tohohle DLC, tak mi asi není souzené. Poprvé když měly na Steamu 75% slevu právě na tohle DLC tak po kliknutí se mi objevilo: not available for your region. A teď zase tohle.:|

Upravil/a Honzaml1 dne 27.07.2013 18:43

Přidal Honzaml1 dne 30.07.2013 16:14
#6

Tak mi nepřišla žádná odpověď, jak dlouho jim trvá, než odepíšou ???

Přidal Nerevar dne 30.07.2013 17:24
#7

Honzaml1 napsal:
Tak mi nepřišla žádná odpověď, jak dlouho jim trvá, než odepíšou ???

Může trvat déle, než odepíšou. Přeci jen nejsi jediný, kdo má problém. Denně se řeší stovky, možná tisíce podobných dotazů. Já jednou čekal celkem dva týdny na odpověď od jisté herní společnosti ohledně bugu znemožňujícího postup. Stačí být trpělivý, nemyslím si, že by ti neodepsali.