Přidal
skeve dne 13.06.2012 13:47
#121
kevin36 napsal:
Já zkusil napsat na Cenegu jestli neví o nějakém řešení. Tak sem zvědav co mi odepíšou.Anglicky moc neumím tak jinam psát nebudu.
Dodatek:
Takže pecka Cenega mi odpověděla během pár minut a napsali tohle.
Dobrý den vážený pane,
omlouváme za Vaše potíže se hrou Skyrim. Zdá se, že se jedná o chybu v posledním patchi pro českou verzi hry. V současné době intenzivně pracujeme na nápravě.
S přáním hezkého dne
CENEGA technická podpora (JK)
Provozní doba: Po - Pá 8:00 - 16:30
Tel: +420 270 004 366
Přidal jsem i telefon jestli jim nechcete někdo zavolat. Jen doufám že jim to nebude trvat měsíc už jsem se poohlížel po nějakém laně. (RPG3)
Dobrá práce;) Taky doufám, že si letos ještě zahraju a nezkoušejte mi někdo navrhnout že si to mám dát na anglickou verzi, nebo bude můj obouručák práci. (RPG1)
Upravil/a
skeve dne 13.06.2012 13:48