Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Co podle Vás chybí dokonalosti Skyrimu

Přidal Scarcz dne 06.03.2012 23:39
#1

To záleží. Ve skupině máme obouručák, který je lehký jak bastard, ale taky tam máme jeden obouručák, kterej je těžkej jako kráva. S oběma se šermuje. Navíc takový obouručák z ebonu bude zatraceně těžkej, nebo daedrickej

Přidal Mamuthus dne 06.03.2012 23:42
#2

Jo, to asi jo...I když proč si pak brát ebontovej těžkej meč, když si na razanci můžu vzít Kladivo. A nebo balanc mezi švihem a razancí: Obouruční sekeru. Každopádně jak řikam. Těžkej obouruční meč je hloupost. Oni ti lidi dřív nebyli blbý. :)

Přidal Scarcz dne 06.03.2012 23:58
#3

Nebyli, ale nebyli ani bohatí. Bohatá šlechta si mohla dovolit meč z lehké oceli, chudší lidi se již museli spokojit se železem. Nicméně zase je pravda, že obouručák nebyl zrovna výsadou chudších lidí.
Takže máš asi pravdu.

Přidal Mamuthus dne 07.03.2012 00:09
#4

Tam je právě problém toho ovládání.. Jako chuďas jsem rád, že si vezmu sekeru případně kopí nebo oštěp. Pokud jsem ale vybaven líp tak nejsem chudej ale jsem ve službě nějakého pána. Tudíž si mohu dovolit lepší věci... etc... Až se dostáváme ke šlechtě, a přiznejme si, já bejt šlechta, tak z koně neslezu, leda by ho rochnuli. :-D čili ani šlechta si ho tedy do boje nevezme... Je to moc složitý... Navíc jak jsi říkal, na boj na blízko je na prd, pokud ten druhej taky nemá obouruč. Ale to je reálný život. Hra je hra...a vlastně původní jádro pudla byla ta pochva. :-D ( Ano, pochva ano, ale ne na zádech. )

Přidal Scarcz dne 07.03.2012 00:23
#5

máš naprostou pravdu. A kdyby si někdo chtěl zahrát simulaci, tak ať si sežene Mount and Blade.

Přidal Mamuthus dne 07.03.2012 00:29
#6

Scarcz napsal:
máš naprostou pravdu. A kdyby si někdo chtěl zahrát simulaci, tak ať si sežene Mount and Blade.

;)

Přidal Savocecky dne 07.03.2012 01:47
#7

Nevim jestli to tu někdo psal nechtělo se mi to číst všechno.
Když si vzpomenu na Oblivion na zbroj tak mě zaráží že ve Skyrimu nejsou kalhoty zvlášť ale jako celek zbroje to mě trochu štve! Taky by se mi líbilo kdyby bylo víc promakaný upravování zbraní a zbrojí jak u okouzlování tak v kovářství. Bylo by pěkný kdyby ten enchanting nebo upgrade byl vidět! Vadí mi že nemám pocit ze zbraně a zbroje že je doopravdy moje je to takový že chvilku mám to a pak najdu něco lepšího a mám to atd... Líbilo by se mi kdyby šlo do zbraně vložit nějakej drahokam a byl by vidět a ta zbraň by mi hned připadala taková moje že je semnou sžitá to samé u zbroje! A hlavně už chci to kopí!

Přidal koniaash dne 07.03.2012 09:02
#8

Savocecky napsal:
Nevim jestli to tu někdo psal nechtělo se mi to číst všechno.
Když si vzpomenu na Oblivion na zbroj tak mě zaráží že ve Skyrimu nejsou kalhoty zvlášť ale jako celek zbroje to mě trochu štve! Taky by se mi líbilo kdyby bylo víc promakaný upravování zbraní a zbrojí jak u okouzlování tak v kovářství. Bylo by pěkný kdyby ten enchanting nebo upgrade byl vidět! Vadí mi že nemám pocit ze zbraně a zbroje že je doopravdy moje je to takový že chvilku mám to a pak najdu něco lepšího a mám to atd... Líbilo by se mi kdyby šlo do zbraně vložit nějakej drahokam a byl by vidět a ta zbraň by mi hned připadala taková moje že je semnou sžitá to samé u zbroje! A hlavně už chci to kopí!


kopí jsou, dokonce i battlestaffky a halapartny, ale musíš hledat na nexusu, já teď nebudu prohrabávat mody, ze kterých je mám. K dokonalosti jim ale chybí tak půldruhého tisíce kilometrů. Jinak s těmi zbraněmi máš pravdu, třeba ve Falloutu II jsem do konce hry tahal v invu svůj šestiraňák, protože byl prostě "můj"

Přidal Johny dne 07.03.2012 09:49
#9

Mamuthus napsal:
Tak jasný, ale obouručáky těžký nejsou. :) To je zažité klišé od hradních průvodců a jim podobných. Obouruční meče jsou lehoučké dokonce. :-D Od kila a půl do max. 2,5 kg. U meče nepotřebuješ razanci tak jako švih.
P.S. to co je předváděno jako těžké dvacetikilové krávy, tak to jsou napodobeniny z romantismu...


Jj obouručáky nejsou zas až takový problém. Ale řekl bych že jsou stějně těžší ne? Já mám jeden a půlku, která má 1,5 - 2 kg.

Jinak co mě chybí k dokonalosti Skyrimu? Skyrim HD 2K textures, Realistic lighting, Sounds of Skyrim módy. Tak ta hra měla vypadat bez módů.

A další věcičky jako:

- trošku reálnější zbraně (v základu např. není klasický gotický meč s rovnou čepelí (tedy železný 1H, (který je tématicky hezký, vzhledem k geografii) a ocelový 2H jsou dobré). Myslím, že ne každý bandita by běhal s tak hezkou zbraní jako je ocelový 1H.

- větší variabilita zbraní a zbrojí. Tzn. že třeba Ocelový meč by měl 10 typů - textur atd., abychom neběhali všichni po skyrimu se stejným mečem :-D. Více typů ocelových plátovek by byl taky super.

- kombinovatelsnost, větší propracovanost a variabilita zbrojí - tzn. že si navlíknu nějakou prošívanici (nebo i obyč hadry) na to kroužkovku (nebo částečně kroužkovou košili) a na to plátovku třeba. Samozřejmě toto by mi dalo největší možné "obranné číslo", ale samozřejmě i únavu, zatížení atd. Pokud bych si pod to nevzal třeba prošívanici, měl bych postih za "nepohodlí". Zhruba nějak tak bych to urobil, ale muselo by se to pořádně promyslet.

- větší variabilita všeho, tzn. např. aby nevypadali všichni jeleni jednoho druhu úplně stejně atd.

- možnost učit se na hudební nástroj (dobré to bylo v Two Worlds II -> něco jako Guitar hero minihra)

- taky bych dal možnost barvit si zbroje a šaty podle svého (jako to bylo v Two Worlds II)

- klasické zápalné šípy (ne výbušné (i když ty bych ještě zkousnul) a rozhodně ne ledové, bleskové a podobné srance)

- u živly enchentovaných zbraní pořádný efekt (tj. aby se ohnivý meč zažehl plamenem když ho tasím apod.). Naopak u ostatních enchantů na schopnosti, dovednosti apod bych nedával efekt. Ty barevné "glazury" na zbrani se mi nelíbí. a proto enchanty nepoužívám

- Enchanty pomocí run tepaných do zbraní.

- dynamické vlasy - celkem dobře fungovali v Princi z Persie

-skleněné zbroje apod. jsou na mě až moc "fantasy", to bych prostě zrušil. Udělal bych to třeba jako spell Mágská zbroj nebo tak. :-D

A další věcičky z videa Bethesdy jako:

- footprinty na sněhu

- změny ročních období a dyynamická krajina

- úpravy dynamičnosti vodního proudu

- kopí, halapartny, kuše, řemdichy

- KillCams pro spelly a šípy

- úprava následovníků (tzn. abych jim mohl navléct skutečně co chi atd.)

-jízdní boj!

- dále to co mají ve videu nazvané verlet surfaces for non-rigid objects - s tím by se dali udělat i super pláště (které mi tam taky chybí)

To by asi bylo víceméně všechno co mi chybí k dokonalosti. Já osobně bych tam dal i perk trees Lykantropy a Vampirism, a vůbec bych udělal nějakou dějovou linii zaměřenou na tyto dvě lidské "podrasy". Taky by se mi líbila ta kombinovaná kouzla, myslím, že by pak kouzlení byla větší prdel a kumšt. Jiank hodně kritizovaný inventář a lockpicking se mi líbí, s tím nemám problém. Pravda, nějaký rychlý panel by taky nebyl na škodu, ale budiž.

Tak, toť má vyčerpávající výpověď. Je to osobní názor a snažil jsem se nezakrytě vylíčit co mě osobně chybí k naprosté DOKONALOSTI. Může to vypadat, že jsem ňimra atd. Na svou obranu bych rád řekl, že Skyrim je stejně nejlepší a nejreálnější hra kterou jsem měl možnost hrát a klukům z Bethesdy patří právem respekt. ;)

Upravil/a Johny dne 07.03.2012 10:14

Přidal Johny dne 07.03.2012 09:54
#10

Mamuthus napsal:
Tam je právě problém toho ovládání.. Jako chuďas jsem rád, že si vezmu sekeru případně kopí nebo oštěp. Pokud jsem ale vybaven líp tak nejsem chudej ale jsem ve službě nějakého pána. Tudíž si mohu dovolit lepší věci... etc... Až se dostáváme ke šlechtě, a přiznejme si, já bejt šlechta, tak z koně neslezu, leda by ho rochnuli. :-D čili ani šlechta si ho tedy do boje nevezme... Je to moc složitý... Navíc jak jsi říkal, na boj na blízko je na prd, pokud ten druhej taky nemá obouruč. Ale to je reálný život. Hra je hra...a vlastně původní jádro pudla byla ta pochva. :-D ( Ano, pochva ano, ale ne na zádech. )

Nj, tak do bitvy jedině 1H a štít. Naproti tomu při soubojovém šermu se obouručák využít dá. Vezmi se jen to, o kolik máš delší dosah.

Přidal koniaash dne 07.03.2012 12:45
#11

Dvojručáky se využívaly pokud vím jako zbraň k rozbíjení formací pikenýrů a v tuhé řeži, kde bylo třeba držet nějaký flek, íru v hradbě atp. Proto vojáci s obouručáky dostávali dvojitý žold ( od tud doppelsoldnéři ) za nebezpečnou službu. Jinak s výše napsaným Johnyho komentářem naprosto souhlasím... Mít tak hru typu otevřeného světa třeba za nějakého ekvivalentu 16-17 století... mušketýři, piráti, souboje....

Přidal Algirion dne 07.03.2012 12:49
#12

No, já nevím, proč stále někdo říká, že Skyrim nejní to pravé, když ještě nikdo neudělal lepší :-D Jinak naprosto souhlasím s Johnym a jeho seznamem, až na to, že třeba ty skleněné zbroje atd. bych tam nechal. Ano, je to fantasy, ale takový prostě Tamriel je a někde stejně píšou, že to není pravé sklo atd... Taky bych ještě uvítal CELÝ game jam od bethesdy, kromě killcam pro kouzla. Abych přidal něco svojeho, tak ještě bych tam chtěl možnost hrát za stříbrnou ruku (nebo jak se jmenujou ti protivníci vlkodlaků), pak něco co by bylo proti DB a možnost za to hrát a ještě by vůbec něškodil Cyrodil a možnost vyhnat Thalamory, ale i s nimi spolupracovat. Prostě celkově tam dát více frakcí. Je doba občanské války, kdejaký hlupák chce prorazit se svou soukromou armádou, takže ani 30 frakcí není zase tak nereálné, kdyby tam byl i Cyrodil...

Přidal Mamuthus dne 07.03.2012 15:05
#13

Johny napsal:Jj obouručáky nejsou zas až takový problém. Ale řekl bych že jsou stějně těžší ne? Já mám jeden a půlku, která má 1,5 - 2 kg.

Jinak co mě chybí k dokonalosti Skyrimu? Skyrim HD 2K textures, Realistic lighting, Sounds of Skyrim módy. Tak ta hra měla vypadat bez módů.

A další věcičky jako:

- trošku reálnější zbraně (v základu např. není klasický gotický meč s rovnou čepelí (tedy železný 1H, (který je tématicky hezký, vzhledem k geografii) a ocelový 2H jsou dobré). Myslím, že ne každý bandita by běhal s tak hezkou zbraní jako je ocelový 1H.

- větší variabilita zbraní a zbrojí. Tzn. že třeba Ocelový meč by měl 10 typů - textur atd., abychom neběhali všichni po skyrimu se stejným mečem :-D. Více typů ocelových plátovek by byl taky super.

- kombinovatelsnost, větší propracovanost a variabilita zbrojí - tzn. že si navlíknu nějakou prošívanici (nebo i obyč hadry) na to kroužkovku (nebo částečně kroužkovou košili) a na to plátovku třeba. Samozřejmě toto by mi dalo největší možné "obranné číslo", ale samozřejmě i únavu, zatížení atd. Pokud bych si pod to nevzal třeba prošívanici, měl bych postih za "nepohodlí". Zhruba nějak tak bych to urobil, ale muselo by se to pořádně promyslet.

- větší variabilita všeho, tzn. např. aby nevypadali všichni jeleni jednoho druhu úplně stejně atd.

- možnost učit se na hudební nástroj (dobré to bylo v Two Worlds II -> něco jako Guitar hero minihra)

- taky bych dal možnost barvit si zbroje a šaty podle svého (jako to bylo v Two Worlds II)

- klasické zápalné šípy (ne výbušné (i když ty bych ještě zkousnul) a rozhodně ne ledové, bleskové a podobné srance)

- u živly enchentovaných zbraní pořádný efekt (tj. aby se ohnivý meč zažehl plamenem když ho tasím apod.). Naopak u ostatních enchantů na schopnosti, dovednosti apod bych nedával efekt. Ty barevné "glazury" na zbrani se mi nelíbí. a proto enchanty nepoužívám

- Enchanty pomocí run tepaných do zbraní.

- dynamické vlasy - celkem dobře fungovali v Princi z Persie

-skleněné zbroje apod. jsou na mě až moc "fantasy", to bych prostě zrušil. Udělal bych to třeba jako spell Mágská zbroj nebo tak. :-D

A další věcičky z videa Bethesdy jako:

- footprinty na sněhu

- změny ročních období a dyynamická krajina

- úpravy dynamičnosti vodního proudu

- kopí, halapartny, kuše, řemdichy

- KillCams pro spelly a šípy

- úprava následovníků (tzn. abych jim mohl navléct skutečně co chi atd.)

-jízdní boj!

- dále to co mají ve videu nazvané verlet surfaces for non-rigid objects - s tím by se dali udělat i super pláště (které mi tam taky chybí)

To by asi bylo víceméně všechno co mi chybí k dokonalosti. Já osobně bych tam dal i perk trees Lykantropy a Vampirism, a vůbec bych udělal nějakou dějovou linii zaměřenou na tyto dvě lidské "podrasy". Taky by se mi líbila ta kombinovaná kouzla, myslím, že by pak kouzlení byla větší prdel a kumšt. Jiank hodně kritizovaný inventář a lockpicking se mi líbí, s tím nemám problém. Pravda, nějaký rychlý panel by taky nebyl na škodu, ale budiž.

Tak, toť má vyčerpávající výpověď. Je to osobní názor a snažil jsem se nezakrytě vylíčit co mě osobně chybí k naprosté DOKONALOSTI. Může to vypadat, že jsem ňimra atd. Na svou obranu bych rád řekl, že Skyrim je stejně nejlepší a nejreálnější hra kterou jsem měl možnost hrát a klukům z Bethesdy patří právem respekt. ;)


Tak:
1) právě že těžký nejsou, představ si že 3 hodiny ( pokud přežiješ prvních 10 minut ) mácháš něčim co má 5 a víc kilo :-D.. Jedenapůlky jsou...mno já je prostě neuznávám, jsou to prodloužený jednoručky a nebo už dvouručky. :-D
2) Naprostý souhlas se vším co zmiňuješ...Bohužel, tohle jako milovníci historie, či znalci, či jen obdivovatelé historie a reálnosti vidíme, zbytek lidí, vidí super fantasy svět, a proto jsou zbroje komponovaný tak, že nepotřebuješ nic pod to... To samé zbraně, čím víc zubů tím víc cooooooool ( myslím, že to koniash zmiňoval)..
A jedinou možností je, udělat něco jako byl Nehrim na Oblivion...A popravdě...na to nemám čas a ani nejsem tak zdatnej abych si na to troufl...
Nicméně, naprostý souhlas jak jsem psal už výše ! :-D
P.S. Mam falchion z počátku 14. století ( ztupený a o něco širší, aby vydržel déle) a má 1420 g. A teď když jsem nemohl cvičit, je ta váha na a v ruce znát... a to je necelý kilo a půl. :-D

Upravil/a Mamuthus dne 07.03.2012 15:37

Přidal Johny dne 07.03.2012 15:54
#14

koniaash napsal:
Dvojručáky se využívaly pokud vím jako zbraň k rozbíjení formací pikenýrů a v tuhé řeži, kde bylo třeba držet nějaký flek, íru v hradbě atp. Proto vojáci s obouručáky dostávali dvojitý žold ( od tud doppelsoldnéři ) za nebezpečnou službu. Jinak s výše napsaným Johnyho komentářem naprosto souhlasím... Mít tak hru typu otevřeného světa třeba za nějakého ekvivalentu 16-17 století... mušketýři, piráti, souboje....

Já bych radši něco zhruba 13. - 15. století ;-)

Mamuthus: Nj tak znát to je, to je taky ten důvod proč průměrné bitvy trvaly tak 15-30 minut :-D Zas musíš brát to, že jako voják, žoldnéř (či šlechtic) je to v podstatě tvůj job mávat s mečem. Takže si na váhu 1,5 kg velmi rychle zvykneš :-) No já se k ničemu jinému než k 1,5H nedostal, ale říkám, že kdybych si mohl vybrat, volím klasický gotický 1H a štít.

PS: Nevíte o nějakém videu, kde je reálný styl boje s obouručním mečem (klidně různé školy, různé éry)? Nikdy jsem to nehledal a ted mě napadá, že ani přesně neznám styl boje s 2H zbraněmi. Nevím jestli se s tím bojuje obdobně jako s 1,5H nebo jak.

PPS: Kdyby někdo vážně vytvořil nějaký komplexní realistický ultramód, to by byl pro mě ráj :-)

Upravil/a Johny dne 07.03.2012 15:58

Přidal Mamuthus dne 07.03.2012 16:45
#15

Johny: No jasný, já si nestěžuju, jen nadávam na svou línou zadnici. :-D
Co se týká obouruč., tak se poptám lidí co to dělají. Já cvičim s kamarádem Puklíř a jednoručku dle I.33...
Jinak souhlas i s koniaashem ohledně použití obouruček na lámání pík. A nedivím se ani žoldu...Znám pár lidí u Švýcarský pěchoty co dělaj u nás v čechách a jedinej způsob je k nim projít je bejt dobře opancířovanej a nejlíp nějaký vrata od chlíva do ruky. :-D A hlavně rychle, hodně rychle jít k tělu. :-D

Přidal Yemeth dne 07.03.2012 16:50
#16

Co podle mě chybí dokonalosti Skyrimu? hm...LEPŠÍ SOUBOJOVÝ SYSTÉM. Ala Dark Messiah, možná? Určitě.

Přidal Bahnoob dne 07.03.2012 19:21
#17

Johny napsal:


Já bych radši něco zhruba 13. - 15. století ;-)


Tak to si určitě sežeň Warband stand-alone multiplayer datadisk již zmiňovaného Mount And Blade
Hromada módů(obvykle, takových, které kompletně překopávají obsah hry, tzn. i to 17. století by se našlo)
Mívaly ho i na x-zone, ale už asi došel. Pokud jinde nenajdeš asi zbude jen steam.
Jinak gameplay v multiplayeru je dost o skillu, takže pokud si to pořídíš tak počítej s tím, že si tě na začátku bude většina lidí dávat.
Jinak bych řekl, že je to ta nejlepší hra, kterou jsem kdy hrál. A to bez srandy...
EDIT: Ha browsuju YouTube a na co nenarazím: [youtube] /> Připravovaná hra od stejného studia...

Upravil/a Bahnoob dne 07.03.2012 19:25

Přidal Johny dne 07.03.2012 20:08
#18

Bahnoob napsal:
Johny napsal:


Já bych radši něco zhruba 13. - 15. století ;-)


Tak to si určitě sežeň Warband stand-alone multiplayer datadisk již zmiňovaného Mount And Blade
Hromada módů(obvykle, takových, které kompletně překopávají obsah hry, tzn. i to 17. století by se našlo)
Mívaly ho i na x-zone, ale už asi došel. Pokud jinde nenajdeš asi zbude jen steam.
Jinak gameplay v multiplayeru je dost o skillu, takže pokud si to pořídíš tak počítej s tím, že si tě na začátku bude většina lidí dávat.
Jinak bych řekl, že je to ta nejlepší hra, kterou jsem kdy hrál. A to bez srandy...
EDIT: Ha browsuju YouTube a na co nenarazím: [youtube] /> Připravovaná hra od stejného studia...

Vypadá to fakt dobře. Skyrim graficky vypadá sice o něco lépe, ale i tak, až bude čas tak se po tom porozhlédnu. Díky za tip ;-)

Upravil/a Johny dne 07.03.2012 20:09

Přidal Savocecky dne 07.03.2012 20:34
#19

Necituj ten poslkední koment potom to udělá tenhle hnus

Jinak taky musim říct že to vypadá dobře a kouknu po tom :)

Upravil/a Savocecky dne 07.03.2012 20:34

Přidal Bahnoob dne 07.03.2012 21:13
#20

Btw pro přesnost, tohle neni warband, ale ta nadcházející hra. Tohle je Warband
Nejsem si totiž jistej jestli jste mě pochopili ;)
/> EDIT: Ono to po grafické stránce není nic moc, ale ve většině módů sou fakt hezký textury a co to ztrácí na grafice tak dohání gameplayem.

Upravil/a Bahnoob dne 07.03.2012 21:29