Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Rozdělání ohně

Přidal SkyrimAdmin dne 30.07.2011 16:31
#33

deXter napsal:
SkyrimAdmin napsal:
deXter napsal:
jen spekulujem :) já se sice na skyrim těšim jak malý dítě ale jinak jsem dost pesimistickej ohledně skyrimu.. zatim na mě působí jen jak oblivion s hodně modama :D


Tak to by musely být dost hustý módy, aby předělaly kopletně celý engine, na kterém hra beží, totálně pozměnily systém levelování, dovedností a perků, začlenily logickou ekonomiku do měst a vesnic, přidělily každému NPC vlastní denní režim, předělaly kouzla, zbraně, nepřátele apod. a hlavně změnila každou texturu na zcela unikátní a ručně vyrobenou tak, abyste ve hře nenašli dva stejné kameny atd...
Ovšem na druhou stranu, Skyrim je přece jen pokračováním Oblivionu, tak přece musí působit podobně. ;)


no engine mi podle grafiky připadá jak upravenej engine z oblivionu (i to se dá nazvat novým enginem), ale snad je to opravdu od základu novej engine protože ten z oblivionu byl strašnej (například v renderování světa) system levelování měnilo hodně modů do oblivionu, dovednosti a perky by asi takovej problem taky nebyl změnit nebo přidat.. z logický ekonomiky se vyklube pár skriptů.. NPC to samý, předělat kouzla, zbraně a nepřátele to neni žádnej problém pro modery a textury to je to nejmenší :D

nechci nijak shazovat skyrim, věřim že to bude super hra ale dokud hra nevyjde tak ty sliby co vše tam bude beru s rezervou...


kdo hrál oblivion s OOO modem tak ví o čem mluvim, ten překopal v oblivionu všechy základní mechanismy :)


Ty to vidíš sakra černě :D