Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
Číst diskuzi
Právě je zde: 1 host(ů)
 Tisk diskuze
100+ důvodů proč Dan Vávra nesnáší Skyrim
Dovi
No nic, snažil jsem se rozpoutat dizkuzi ve které by jste mě zasypali argumenty, v čem je Skyrim vylepšený oproti 15 let starému Dagefalu, nebo 10 let starému Morrowindu. Evidentně ta diskuze rozpoutat nejde, protože nemáte co napsat.... vylepšení obsahuje 3 body, kterě dříve opravdu nešli
1, obouruční boj
2, hra na honěnou s dětma ve městě
3, možnost oženit se
Tak tohle je výsledek 15 let vývoje TES a 15 let vytýkané chyby nikdo nedokázal vylepšit. Zato se povedlo domršit věci které dřív fungovali. Bethesdo styď se...
Upravil/a Dovi dne 19.12.2011 14:33
 
Janek
arnysimilar napsal:
Príkladom sú napr. lineárne dungeony. Mne plne vyhovujú, pretože keby sa cesta vetvila, tak by som sa tam stratil a nebavilo by ma tam behať 2 hodiny. Skyrim je robený pre bežných hráčov, časy hardcore dungeonov bez mapy, kedy sme si to kreslili na štvorčekový papier sú za nami...


S tímto jednoznačně souhlas. Hry se dělají pro prachy a prachy = hra, která zaujme širokou masu. Ne hrstku nadšenců, kteří danou hru hrají od prvního dílu. Sám se také řadím k lidem, kteří hrají TES sérii poprvé a bloudění v dungeonu by mě fakt nebavilo. Dost na tom, že jsem měl semtam problém s hádankama. Je třeba nebrat to jenom ze svého pohledu, ale taky z pohledu hráče, který si chce přes víkend oddechnout a zároveň zapařit.
Upravil/a Janek dne 19.12.2011 14:59
 
Kefir
No Arenu,ani Dagerfall jsem nehrál mě minuly,Morrowind si vždycky jednou za čas nainstaluji a po pár hodinách to letí z disku..Ted jsem si pořídil oblivion v tý 5leté edici a baví mě,stejně jako skyrim..jestli je to jak říkáš,že za 15 let žádnej vývoj,třeba to tak má být a je to asi rys celé série TES..
 
pechynho
Souhlasim s nazory uzivatele Dovi. Zatim mu tu nikdo nebyl schopen vyvratit ani jednu z jeho pripominek. Tady jsou dve veci, ktery me serou nejvic:
1. Dungeony jsou blby obycejny chodby bez odbocek. Proste jak kokot jdete, klikate, na konci porazite bosse, vyberete truhlu a najdete super zkratku k vychodu z dungeonu.
2. Bojovy system Skyrimu. 3 typy utoku je !@#%§ malo. Dale nechapu proc mi vykryty utok bere zivoty? Kdyz to porovnam s Risenem, tak je to jako Somalsko a Svycarsko. Magii nema cenu hodnotit, to je velka divocina. Jediny co se mi moc libi je hra za Lukostrelce + Stealth.
 
Whirt
Dovi napsal:
No nic, snažil jsem se rozpoutat dizkuzi ve které by jste mě zasypali argumenty, v čem je Skyrim vylepšený oproti 15 let starému Dagefalu, nebo 10 let starému Morrowindu. Evidentně ta diskuze rozpoutat nejde, protože nemáte co napsat.... vylepšení obsahuje 3 body, kterě dříve opravdu nešli
1, obouruční boj
2, hra na honěnou s dětma ve městě
3, možnost oženit se
Tak tohle je výsledek 15 let vývoje TES a 15 let vytýkané chyby nikdo nedokázal vylepšit. Zato se povedlo domršit věci které dřív fungovali. Bethesdo styď se...


Trochu silná slova... Nicméně se tu nechci rozepisovat o co je vlastně Skyrim vylepšený oproti předchozím dílům, takže to shrnu heslovitě.
Nový leveling systém, téměř žádný level scalling, vylepšené určité skilly (očarovávání, alchymie atd.), konečně společníci k něčemu (a tím nemyslím jenom nošení předmětů), hodně upravená magie, atd... atd...
A to nemluvím o tom, že Bethesda je jediná firma které se podařilo něco aspoň trochu podobného Tolkienovu dílu. Necpe to do lidí násilně pomocí nudných kodexů (viz. Dragon age), ale lidi se tím krmí sami, čím víc se prokousávají hrou...

Btw. Pomalu mám pocit, jakoby komentář MortuusDominus "To jsi ty Vávro?" opravdu skýtal pravdu.
 
Scarcz
No tak se tady taky vyjádřím. První k panu Vávrovi. Já osobně toho člověka v mnoha směrech obdivuju, protože odejít od zabezpečeného studia, založit vlastní a jít shánět investory chce odvahu. Co se týče jeho názorů, ty byly vždycky trochu extrémní, podobně jako do Skyrimu kopal i do Oblivionu a pak ho uvedl jako jednu z jeho nejoblíbenějších her. Každopádně většina jeho výtek Skyrimu jsou přehnané hovadinky, bohužel musím s mnoha souhlasit (je třeba pravda, že jsem ve Skyrimu neviděl jedinej hajzlík, ale že by mi tam chyběl...), jiná kapitola je styl, kterým to napsal. Zbytečně extrémní přehánění a přirovnávání tvůrců k retardovanejm kriplům mi prostě vadí.
Co se týče pokroku TESu, budu srovnávat s Morrowindem, Arenu a Daggerfall nemám tolik prolezlej.
-Dialogy jsou sice jednoduší, ale jsou dabovaný, přehlednější a pro mě zábavnější
-Hlubší charaktery, který jsem si dokázal oblíbit
-I když je ve Skyrimu méně frakcí, mají ucelenější a lepší příběh
-Ve Skyrimu je náznak epických scén
-Shouty přinesly nový a dobrý systém motivace
-Bojový systém, hlavně na nižších úrovních je mnohem zábavnější, stejně tak i magie.
-Fast travel s kočárama umožňují dobrý kompromis v cestování.
-Craftění
-Sociální vztahy (reputace rozdělená na oblasti, možnost svatby, děti...)
-Větší svoboda při vývoji postavy
-Grafické a technické vylepšení (nebudu rozepisovat všechno dopodrobna)
-Celkový design úkolů mi přijde lepší a zábavnější
-Hra dokáže neustále představovat výzvu (to je někdy až na škodu)
-Zábavněji napsané knihy (třeba v Oblivionu mě nikdy moc nebavily)
-uvěřitelnější přechody mezi ekosystémy
-Alchymie je svižnější

A asi bych mohl ještě pokračovat, navíc uvidíme co přinese Creation kit
Upravil/a Scarcz dne 19.12.2011 18:13
http://sig.gamerdna.com/quizzes/BARTL/Scarcz.png
 
Dovi
Rád bych zdůraznil že se nestotožňuju s nadpisem článku Vávry "100 důvodů proč nesnáším Skyrim" Já mám Skyrim rád, ale jsem přesvědčený že nepřinesl nic nového a měl být lepší než je...
Všechny řeči o zlepšení skilování/magie atd. znamenají ve skutečnosti jen okleštění těchto věcí. Takhle ten system pochopí i hráč s Xboxem. Ale vylepšení to není...Proč například zmizela akrobacie?? Je lepší a realističtější že vaše postava skáče stejně vysoko na prvním i osmdesátem levelu?? To jen pro příklad.
 
Mukuro Aiken
Je pravda, že zmizelo levelování skákání a běhání, že to byl určitý realistický prvek, a že je to podle mne změna spíše k lepšímu. Myslím, že to vedlo akorát k nezdravým návykům, při každé cestě si rozverně hopsat, nechat chvíli nebožáka chodit autochůzí do zdi a podobně. Dodnes vzpomínám, jak jsem kdysi v Morrowindu musel v jedné dwemerské zřícenině asi hodinu reálného času poskakovat na místě jako idiot, abych se vůbec dostal ven. Smile Jinak jsou samozřejmě i věcí, které mi opravdu chybí. Třeba to množství kousků, ze kterých se skládala zbroj, kategorie střední zbroje, rozdělení na víc typů zbraní, levitace...
 
Whirt
Scarcz napsal:
-Zábavněji napsané knihy (třeba v Oblivionu mě nikdy moc nebavily)


V poslední době si vybírám co nejmíň věci k okomentování, ale tohle mě naprosto dojalo - ve správném slova smyslu Smile
Nedávno, když jsem naposledy hrál, četl jsem tolik knih! Vtipných, hororových, historických apod. Největším skvostem je ale "Alduin je vopravdovej a nejni to Akatosh"

Ale to je přeci jenom offtopic Smile
 
Martin156
Článek jsem skoro vůbec nečetl
Skyrim je pro mě Super hra a Dan vávra je... GrinWink
LichFireStorm
 
Kasha
Já nechápu, proč tam řeší hajzlíky Grin Já nevim, ale v hodně dávným středověku asi o moc hajzlíků taky nezavadíš a myslim, že dávat do každého baráku jednu místnost, kde je špinavá díra v zemi asi nebude to pravé ořechové Grin ... Sice by to působilo realističtěji, ale myslím, že je to plácání drahocenného texturového materiálu. Řekněte mi, pane demente Vávro, kolik lidí využilo hajzlík v Mafii 2? To že tam byl je sice fajn, taky se do 20. století trochu víc hodí, než do epické rpg hry, ale co z toho? poprvé si ho zkusím spláchnout a víckrát dveře na hajzl neotevřu Smile Tak nevim no ...To je jen jedno rozvedení myšlenky o hajzlíku Smile
 
Honzas4400
Pan Vávra na sebe chtěl jen zřejmě upozornit,.. Mě jenom rozesmívá jak naráží na "otevřený svět", jak je strašný a nudný, ale když je tak chytrý, proč něco takového nemá Mafie 2. Když zkusim napsat něco v jeho stylu...

1. Mafie 2 je náročná a divná hra
2. Příběh je lineární
3. Není tu volná jízda! není tu volná jízda! NENÍ TU VOLNÁ JÍZDA!!!! (narážka na bod 2)

A teď pár připomínek k jeho bodům...
Bod 19 - A 2K ne Grin
Bod 22 - On popisuje Mafii ?
Bod 43 - Tohle nebudu se spojením s Mafii ani komentovat

A teď pár výpisů naprostých (s prominutim) výblitků a jediné co si pan Vávra dokázal z té své prdele vyšťourat:
65. Obchodníci nemají skoro žádné lockpicky na prodej.
16. Ukazatel staminy a magie je normální, ale ukazatel zdraví ubývá z obou stran. Proč?
6. Mapa světa ve 3D je dobrý nápad, ale v provedení Skyrimu je to zmatený chaos.
3. Je zoufale nepřehledné a při tom nechutně plýtvá prostorem.
33. Oops, ve Skyrimu vlastně žádné záchody nejsou.
37. Že si to, jak vypadá hrad, nikdo v Bethesdě nedokázal najít na ani internetu, to je taky smutné.
40. Všechny hospody vypadají stejně.
41. Všechny longhousy Jarlů vypadají stejně.
42. Všechny pevnosti vypadají stejně.
43. Většina domů ve městech vypadá naprosto identicky.

A tak dále, a tak dále. Musím ale jedno uznat, pan Vávra má teda obrovskou kuráž publikovat takovou slátaninu... to chce potlesk!
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
 
MSP
Pan Vávra má bohužel ve většině případů pravdu. Volnost v této hře je jen irelevantní pojem, panč vše je omezeno konzoloidním nesmyslnným algoritmem. Hra, která má za sebou patnáctiletý vývoj, a ktrerá stála hafo peněz (potažmo hafo penez vydělala), má podle mě nabízet mnohem víc. A přitom stačilo tak málo a hra mohla být téměř dokonalá!
Tichá čepel seká nejlépe....
 
Ultras
S některými problémy pana Vávry se nedá nesouhlasit, ale položte si všichni ruku na srdce a řekněte mi, které RPG se vyrovná Skyrimu ve všech aspektech dohromady... Tzn. grafika, hratelnost, délka, propracovanost. Osobně jsem měl dlouhou dobu za nejlepší RPG Gothic 3, ale novej Gothic byl naprostej výsměch. Naprosto strašná hra, kterou jsem nebyl schopen dohrát, protože mě po třech hodinách přestala bavit. Oblivion byl dle mého názoru nejlepším TES, ale Skyrim ho překonal levou zadní.

Skyrim hraju potřetí a tak nějak vím, v čem je váš problém. Hrajete to na lehkou úroveň, jediný způsob dopravy je fast travel, skillujete jak prdlí ench, smith a alchemku, aby z vás za 20lvlů byli největší nesmrtelný prasata a za chvilku vás to přestane bavit a stěžujete si tady jak je všechno zkažený. Poprvé jsem to taky tak udělal, ale když to hraju potřetí, tak jsem pořád ještě schopnej chodit po městech a bavit se s různýma lidma o tom, jak mají manželku semetriku.

Jestli se vám zdá, že jste za Skyrim zbytečně vyhodily peníze, tak se zamyslete nad tím, jak dlouho vás ta hra dokázala zabavit a nevěřím, pokud teda nejste divný, že to bylo míň jak 50 hodin. Osobně hraju 80 hodin a pořád se plácám okolo tří měst a pár dungů.

Dle mého názoru, je Skyrim nejlepší hrou co zatím vyšla a dlouho ji nic netrumfne.
 
Martin156
Martin156 napsal:
Článek jsem skoro vůbec nečetl
Skyrim je pro mě Super hra a Dan vávra je... GrinWink


Dodatek:
Každá hra má své klady a zápory a tak je to i v normálním životě.
Což mě přivádí na jeden pořad NIKDO NENI DOKONALI.Smile
LichFireStorm
 
MSP
Martin156 napsal:
Martin156 napsal:
Článek jsem skoro vůbec nečetl
Skyrim je pro mě Super hra a Dan vávra je... GrinWink


Dodatek:
Každá hra má své klady a zápory a tak je to i v normálním životě.
Což mě přivádí na jeden pořad NIKDO NENI DOKONALI.Smile

Dokonalý...
Tichá čepel seká nejlépe....
 
tomypson
Článek jsem četl i část komentářů k tomu. Vávru neznám a nikdy jsem o něm neslyšel. Každopádně mě to donutilo utřídit si názora a dojmy na Skyrim.

Napřed co mi vadí:
Úplně nejvíc to, jak osekali magii. Já miluju hrát za mága. A tady je to málem ztráta času. (pírko, štít, zhltnutí zdraví, posílení čehokoliv kde jste Sad ) Jak já si užíval s chameleonem a nebo s vysáváním zdraví na dve minuty. Není lepšího pocitu než se chechtat do ksichtu rozběsněnýmu orkovi, který do vás mlátí a neví, že umírá a diví se, že vám neubývá zdraví. Nebo běhat v normálních šatech po ruinácha lesích a když je potřeba, tak jením zakouzlením nahodit daedrický set včeně meče a ... tak dále

pak mi vadí omezení očarování podle kusu výzbroje a zmenšení počtu věcí. Sakryš proč běháme v trenýrkách, nebo snad naostro? Já chci kalhoty, ve skyrimu je kosa, co když mi přimrzne vercajk ke zbroji Pfft. A prstů máme 10 a každému by slušel prstýnek. Dobrá ať nežeru, dva by byly taky v pohodě.
Tohle je ale asi spíš o zvyku a zapadá to do systému dovedností, tak jak je udělaný.

A to už jsme u těch kladných věcí, ikdyž:
talenty se mi líbí, dávají pěkné bonusy k dovednostem a člověka to nutí skillovat a piplat. Má to jednu vadu, podle mě. Nejde mít za danou dovednost na úrovni 100 aktivovaný celý celý strom talentů, musíte si to vzít z jiné dovednosti, kterou máte jako vedlejšák. zářný příklad je alchymie.

Nejsou omezené hlavní atributy zdraví, mana a výdrž. Jak si to uděláš tak to máš. Ne jak v Oblivionu, kde ve výsledku bylo naprosto jedno, za jakou rasu hrajete. Kdo si s tím pohrál ví a rozumí.

Příroda a města jsou krásný a mě se líbí. Miluju trpasličí ruiny. Tam se vysloveně kochám. Pokud ovšem nemasakruju falmery s těma jejich přerostlejma blechama. Mimochodem, ty chauří hromady vajíček jsou naprosto dokonale odporný.

ostatní věci jsou mi fuk. Kůň je mi naprosto volný, ani nevím, jestli si nějakýho koupím.

Nějaký věci by se ještě dali rozebrat, ale už asi stačí. Du pařit Wink
 
Kefir
No ktěm toaletám:mám pocit,že to te výklenky v jeskyních se židlí a lavorem se dají použít k vykonávání tělesných potřeb..
 
Kaizy
Ještě jsem nedolouskal všech 100+ důvodů, ale parádně se u toho bavím. Ty videa to taky parádně koření Grin. Gratulace panu Vávrovi, protože ať už je Skyrim cokoliv, tak tahle recenze bohatě kypící ironií, sarkasmem a černým humorem mě fakt dostala! Třešničkou pak je to, že se tomu názoru nedá zase tolik co vytknout, protože fakta hovoří za vše a když se skalní fanoušci pořád odvolávají na patche, taky to není úplně fér argument. A rozhodně by se neměly hry jako Skyrim za toto ještě chválit, nebo si na to vývojáři zvyknou a většina her začne vycházet jak se říká "sešita horkou jehlou", a pak se bude čekat, až se to všechno opraví. Kdyby si Skyrim nechali ještě půl roku v dílně, nikoho by to nezabilo a mohli bychom čelit opravdovému skvostu v celé své kráse. PS: Musím přiznat, že first feeling ze Skyrimu a každé nové věci, co se objeví, byl opravdu monstrózní. Později už to docela opadne a některé věci mi začínají vadit, když je musím dělat pořád dokola, některé mi příjdou divné, některé nepochopitelné a docela jsem z toho sám zklamaný, protože jsem si už delší dobu něco podobného nezahrál a ani jsem nijak extra vývoj Skyrimu nesledoval. Když jsem se k tomu náhodou dostal a začal pak hrát sám, hodně jsem hře fandil a tak prvních 10 hodin jsem myslel, že to bude nekonečná eufórie, doslova jsem nemohl uvěřit tomu, že vyjdu jen tak do divočiny a tam se může stát tolik věci. Tak snad to vychytání, které měli udělat ve vývojářské dílně dodělají teď a pro příště už nás toho snad ušetří. Na závěr ještě jednou /applaud panu Vávrovi, že svoje naprosté znechucení dokázal tak trefně přetavit do slov Grin.
 
solic
total bullshit
 
Přejít na fórum:
Podobná témata
Diskuze Fórum Odpovězeno Poslední příspěvek
Beyond Skyrim Skyrim - modifikace 60 10.11.2019 16:47
The Elder Srolls - Skyrim Wiki Skyrim - obecně 56 29.07.2019 13:29
Šperháky - Skyrim SE Skyrim - obecně 28 25.06.2018 19:37
Skyrim - české knihy na Dragornborn Skyrim - dotazy, návody,.. 5 24.02.2018 22:21
Skyrim SE a poblémy Skyrim - obecně 30 23.02.2018 00:05
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 832 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 3269 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 2283 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 1948 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 7793 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 4248 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 3605 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 3602 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 4327 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist