Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
Číst diskuzi
Právě je zde: 1 host(ů)
 Tisk diskuze
Rozdělání ohně
Mara
asi tak xD ...
Mááára
 
SkyrimAdmin
deXter napsal:
jen spekulujem Smile já se sice na skyrim těšim jak malý dítě ale jinak jsem dost pesimistickej ohledně skyrimu.. zatim na mě působí jen jak oblivion s hodně modama Grin


Tak to by musely být dost hustý módy, aby předělaly kopletně celý engine, na kterém hra beží, totálně pozměnily systém levelování, dovedností a perků, začlenily logickou ekonomiku do měst a vesnic, přidělily každému NPC vlastní denní režim, předělaly kouzla, zbraně, nepřátele apod. a hlavně změnila každou texturu na zcela unikátní a ručně vyrobenou tak, abyste ve hře nenašli dva stejné kameny atd...
Ovšem na druhou stranu, Skyrim je přece jen pokračováním Oblivionu, tak přece musí působit podobně. Wink
 
http://skyrim.4fan.cz/
castle
Máš pravdu táhnul až od arény.Grin
 
Mara
huste my tu kritizujeme TES xD ...
Mááára
 
MortuusDominus
Lepší nemít velká očekávání, pak aspoň nebudem zklamany... i když - i kdyby to bylo jak Oblivion, jsem za to ráda.
 
Mara
Smile
Mááára
 
deXter
SkyrimAdmin napsal:
deXter napsal:
jen spekulujem Smile já se sice na skyrim těšim jak malý dítě ale jinak jsem dost pesimistickej ohledně skyrimu.. zatim na mě působí jen jak oblivion s hodně modama Grin


Tak to by musely být dost hustý módy, aby předělaly kopletně celý engine, na kterém hra beží, totálně pozměnily systém levelování, dovedností a perků, začlenily logickou ekonomiku do měst a vesnic, přidělily každému NPC vlastní denní režim, předělaly kouzla, zbraně, nepřátele apod. a hlavně změnila každou texturu na zcela unikátní a ručně vyrobenou tak, abyste ve hře nenašli dva stejné kameny atd...
Ovšem na druhou stranu, Skyrim je přece jen pokračováním Oblivionu, tak přece musí působit podobně. Wink


no engine mi podle grafiky připadá jak upravenej engine z oblivionu (i to se dá nazvat novým enginem), ale snad je to opravdu od základu novej engine protože ten z oblivionu byl strašnej (například v renderování světa) system levelování měnilo hodně modů do oblivionu, dovednosti a perky by asi takovej problem taky nebyl změnit nebo přidat.. z logický ekonomiky se vyklube pár skriptů.. NPC to samý, předělat kouzla, zbraně a nepřátele to neni žádnej problém pro modery a textury to je to nejmenší Grin

nechci nijak shazovat skyrim, věřim že to bude super hra ale dokud hra nevyjde tak ty sliby co vše tam bude beru s rezervou...


kdo hrál oblivion s OOO modem tak ví o čem mluvim, ten překopal v oblivionu všechy základní mechanismy Smile
Upravil/a deXter dne 30.07.2011 14:50
 
castle
Mě by to taky nevadilo ale budu od něj očekávat hodně ale nebudu sklamaný když bude podobnej jako oblivion.WinkOblivion je moje nejoblíbenější hra.Wink
 
deXter
castle napsal:
Mě by to taky nevadilo ale budu od něj očekávat hodně ale nebudu sklamaný když bude podobnej jako oblivion.WinkOblivion je moje nejoblíbenější hra.Wink


jo to moje taky, aspoň singleplayer hra.. u jiný jsem opravdu nevydržel 300 hodin.. (no možná u fallout 3)
 
castle
Já u oblivionu přes 300 hodin hraní.Wink
 
Zarath
Teda pokud by byla ve hře možnost rozdělání ohně za pomocí a nutnosti na sekaného dříví, tak by to bylo určitě parádní.

Pro mě by to bylo určitě ohromné oživení hry a celkově by mě to určitě mnohem více dokázalo vtáhnout do atmosféry! Každopádně uvidíme co všechno si pro nás Bethesda připraví. Wink
http://i54.tinypic.com/242a0d4.gifhttp://i55.tinypic.com/wan238.png
 
castle
Eště nevíme všechny detajly a podrobnosti.Grin
 
SkyrimAdmin
deXter napsal:
SkyrimAdmin napsal:
deXter napsal:
jen spekulujem Smile já se sice na skyrim těšim jak malý dítě ale jinak jsem dost pesimistickej ohledně skyrimu.. zatim na mě působí jen jak oblivion s hodně modama Grin


Tak to by musely být dost hustý módy, aby předělaly kopletně celý engine, na kterém hra beží, totálně pozměnily systém levelování, dovedností a perků, začlenily logickou ekonomiku do měst a vesnic, přidělily každému NPC vlastní denní režim, předělaly kouzla, zbraně, nepřátele apod. a hlavně změnila každou texturu na zcela unikátní a ručně vyrobenou tak, abyste ve hře nenašli dva stejné kameny atd...
Ovšem na druhou stranu, Skyrim je přece jen pokračováním Oblivionu, tak přece musí působit podobně. Wink


no engine mi podle grafiky připadá jak upravenej engine z oblivionu (i to se dá nazvat novým enginem), ale snad je to opravdu od základu novej engine protože ten z oblivionu byl strašnej (například v renderování světa) system levelování měnilo hodně modů do oblivionu, dovednosti a perky by asi takovej problem taky nebyl změnit nebo přidat.. z logický ekonomiky se vyklube pár skriptů.. NPC to samý, předělat kouzla, zbraně a nepřátele to neni žádnej problém pro modery a textury to je to nejmenší Grin

nechci nijak shazovat skyrim, věřim že to bude super hra ale dokud hra nevyjde tak ty sliby co vše tam bude beru s rezervou...


kdo hrál oblivion s OOO modem tak ví o čem mluvim, ten překopal v oblivionu všechy základní mechanismy Smile


Ty to vidíš sakra černě Grin
 
http://skyrim.4fan.cz/
deXter
SkyrimAdmin napsal:
Ty to vidíš sakra černě Grin


ale to zas ne, neber mě tak vážně Grin
 
Honzas4400
Jo neber ho tak vážně, on mele jednu kravinu za druhou Grin
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
 
castle
Já to vydím až moc světle myslim že skyrim bude hrou roku RPG roku a podobně což si myslím že by chtěli tady asi všichni.GrinAle občas černějc.Grin
Upravil/a castle dne 30.07.2011 18:33
 
Honzas4400
no RPG roku to bude, sice to nemá bůh ví jakej příběh alá Zaklínač, ale hratelnost to má minimálně 3× lepší (alespoň podle videí) a mechanismů je tam daleko víc.....
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
 
Honzas4400
Vivi: Hrál, ale v zaklínači máš sice akci, "kouzla", a třeba pasti ap. Ale ve Skyrim je těchto možností o hodně (nebo alespoň slíbených možností) a podle toho to odpovzuju....
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
 
castle
No příběh eště nevíme třeba bude lepší neš zaklínač 2.GrinAle zaklína ho má moc dobrej to by se skyrim muse snažit.WinkUvidíme časem.SmileJinak v ostatních kouzla pasti a podobně by měl být lepší.Grin
Upravil/a castle dne 30.07.2011 19:55
 
castle
Hratelnost nevíme takže možná bude lepší než zaklínač 2 možná ne.Grin
 
Přejít na fórum:
Podobná témata
Diskuze Fórum Odpovězeno Poslední příspěvek
Problikávání u ohně Skyrim - modifikace a DLC - technické problémy 5 09.08.2013 21:25
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 700 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 3030 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 2162 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 1847 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 7560 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 4102 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 3497 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 3506 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 4223 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist